czwartek, 24 stycznia 2013


    Hello <3

Musiałam  trochę zmienić bloga bo nie szło mi najlepiej, a przede wszystkim nie miałam na to najmniejszej ochoty ;) Jednak teraz są ferie i pomiędzy wypadami na łyżwy i spotkaniach z przyjaciółmi, zasiadam przed kompem i... nie wiem co na nim robić :) Pomyślałam więc sobie, że będę kontynuowała pisanie tego bloga bo... W końcu blogowanie to jedno z moich hobby :) Od teraz nie będę pisać tak dużo tych wszystkich dyrdymałów o urodzie ale też o swoich uczuciach, co lubię, co mnie wkurza itd... ;) Postaram się częściej wstawiać swoje fotki. Mam nadzieję że blog wam się spodoba i z przyjemnością będziecie go czytać ;)


Jedyny koment jaki przychodzi mi do głowy to...  LOL :D


                                                                                                                                 xoxo Milka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz