niedziela, 28 kwietnia 2013

Heiii <3 Witajcie po dłuuugiej przerwie !!!

Tak... Dosyć długo mnie tu nie było ;) (przez... chwileczkę... DWA MIESIĄCE O.o !!!
Dlaczego? Wbrew pozorom to trudne pytanie. Ostatni post napisałam w ferie zimowe (?), kiedy miałam wolne i mogłam robić co tylko chciałam :) Wróciłam do Wa-wy i ... Zniknęło zainteresowanie blogiem (także moje), zabrakło mi czasu (szkoła, szkoła i szkoła). Po szkole wracałam, padałam na łóżko, trochę poczytałam, grałam na skrzypcach i fortepianie, odrabiałam lekcje (yhm...), kawałek filmu (lub kuchennych rewolucji z panią Magdą Gessler, oczywiście :P) a potem spać. I tak dalej... Aż do wczoraj (no tak, była sobota ale totalnie zapomniałam o blogu :(
  No więc właśnie. Po ogólnopolskim konkursie z chóru (zaraz o nim napiszę) pojechałam na tańce i zaraz do koleżanki (adres jej bloga dam później :) Tam usiadłyśmy przed kompem i pokazała mi swojego bloga (wtedy przypomniałam sobie o moim). Zalogowałam się, zobaczyłam co się na nim działo (nic ciekawego) a potem Sarah zaczęła zmieniać wygląd mojego bloga :) Postanowiłam, że będę kontynuować pisanie bloga. No więc o to jestem:)
  Dziś jest niedziela (jutro poniedziałek :( i właśnie się uczę do extra ważnej klasówki z polskiego. (grry) Tak, przyrzekłam sobie, że dziś wszystkiego się nauczę :) Będzie to dość trudna sprawa, ale jak na razie nawet dobrze mi idzie:) Motywacją są ciasteczka i lemoniada położona tuż przede mną :D
  A teraz parę obrazków :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz