piątek, 8 lutego 2013

I znowu szkoła...

   Ech... -,-
Jak znowu pomyślę, że niedługo wracam do szkoły to wpadam w dołek :( Mam jeszcze do zrobienia jakieś dziwactwa z papieru na matmę i  naukę do testu(też na matmę). grrrrr... Do tego przez całe ferie nie grałam na skrzypcach (chodzę do szkoły muzycznej) więc jutro będę musiała to robić od rana do nocy,  nie mówiąc już o pianinie i usprawiedliwianiu się, dlaczego nie grałam przez całe 2 tygodnie! Przez to całe rozmyślanie straciłam dobry humorek :) Jednak, jak spojrzeć z innej strony to szkoła może być fajna (ciężko mi się pisało to zdanie). Mówię o przyjaciołach. Gdybym nie chodziła do szkoły nie poznałabym tylu fajnych ludzi. Nasza klasa jest naprawdę zgrana i wszyscy (z paroma wyjątkami) się lubią. Choć moja prawdziwa przyjaciółka jest z równoległej. Pamiętam, jak w młodszych klasach się strasznie nie lubiliśmy. Oczywiście, z czasem to przeminęło. Być może pod perspektywą rozstania się w tym roku, bo każdy pójdzie inną drogą... Ech, koniec tego dobrego. Zbyt filozoficznie się zapisałam ;) 
   Chciałam jeszcze pomówić trochę o blogu. Dopiero zaczynam blogowanie. Choć miałam jeszcze 3 inne blogi, to jakoś.. .nie potrafiłam ich kontynuować. Ten też miałam skończyć bo po prostu nikt go nie czytał, nie było żadnych komentów i nie szło mi najlepiej. Teraz już pojęłam o co w tym miej-więcej chodzi ale dalej mam czasami problemy z napisaniem posta. Zastanawiam się, czy to,co napiszę spodoba się czytelnikom. Oczywiście staram się być sobą i wgl (jak narazie mi to wychodzi :P) ale nie wiem jak to dalej będzie. Jak zdobędę więcej czytelników może zacznę wyrażać opinie sprzeczne z moimi? Ale po co zamartwiam się na zapas :P...
      Jeszcze wspomnę lekko o szkole. Dostałam na półrocze średnią 4.5 ! Strasznie się cieszę (dotychczas to moja najlepsza :( Podziwiam osoby które mają 5.0 :)

Jeszcze jedna sprawa. Po feriach (od poniedziałku) będę raczej rzadko pisać posty :( po prostu będę miała bardzo mało czasu. Ale ostaram się go nie zaniedbywać:)


Z powodu tej szkoły chumorek mi się popsuł. (pisałam o tym wcześniej xD) Aby trochę go poprawić, spotykam się z przyjaciółmi :3 Oto my BFF Sarah <3

ale się wyszczerzyłam ;)



I jeszcze parę fotek :)




.. 


2 komentarze: